“Forandring i en fart”
– en folie directmail.
Udfordring: Vangsgaard (idag brandfactory) ønskede at blive en vigtig synlig spiller for målgruppen: reklamebureauer, indretningsarkitekter og designbureauer.
Løsning: Jeg var Adér på opgaven, og tekstforfatteren og jeg udarbejde budskabet om at Vangsgaard kan alt med folie og forandringen kan ske lynhurtigt! Jeg designede en 
Viften, som lå i hvid metal malerspand spanden indeholdt også en “do it yourself” med instrukser og 4 forskellige folietryk, som man selv kunne sætte på den hvide metalspand. Forvandlingen var igang. Viften bestod af både rigtig folie og almindelige papirsider. På de trykte sider var der en gennemgående historie om trend – hvad der er in og yt, og om at man, med folie, kan skabe store visuelle forandringer i en fart. Viften havde også konkret information om foliers forskellige tekniske muligheder. Eksempel: i et afsnit om hvorvidt det er in eller yt at være solbrændt, var der et fysisk eksempel på en folie, der holder farven i stærkt sollys. På bagsiden af det trykte ark var der en produktbeskrivende tekst om solfolier.