Giving.dk startede som ren webbutik, og logo og identitet blev skabt udfra idéen om, at det at give er en gave i sig selv. Det skaber en fælles oplevelse.


[superquote] “For it is in giving that we receive.”
St. Francis of Assisi[/superquote]


More than expected

Giving.dk brænder for det gode design, den lækre kvalitet og den gennemtænkte idé bag produktet med en produktion, der bærer præg af en vis social ansvarlighed. Kunden ønsker en web butik, der sender deres produkter ud som gaver, og  mottoet “a little more than expected” bliver udviklet. Pakkerne indeholder altid en lille eksta ting til modtageren eller giveren om man vil. Udover identitet og webdesign bliver til- og frakort udarbejdet og vedlagt forsendelserne. Der bliver også lavet små Giving mærkater til at forsegle cellofanposerne med og til at sætte på kasserne.







[aside title=”Kunde: Giving.dk”]

Art direction og grafisk design: Tine Larsen.

Bureau: Larsen Lab.[/aside]