Kontakt:
t@larsenlab.dk
Tine Larsen

[superquote] “Design must seduce, shape, and perhaps more importantly, evoke an emotional response.”
April Greiman
[/superquote]


Se, høre, røre og måske dufte……

God branding er en stærk visuel identitet/idé, som huskes og genkendes – det er den målsætning, jeg har som ADér. Målet er at sælge produktet og videregive relevant information ved visuelt at forføre og idémæssigt at overraske – det har jeg stor erfaring med fra reklame-, web- og design/kommunikationsbureauer.

AD’er og Grafisk designer
Jeg arbejder både med den konceptuelle/strategiske del og med den mere æstetiske, visuelle form. Det vigtigste er den overordnede idé og at indhold følger form og ikke omvendt. Jeg har skabt Call to Action i en DM til både BtB og BtC. Udformet flowcharts til websites og lavet storyboards i photoshop og i hånden. Lavet moodboards og limet/skåret/foldet utallige dummys. Jeg værdsætter en god brief og holder mine deadlines. Til gengæld arbejder jeg gerne det ekstra for den helt eminente løsning.

Jeg er trænet i valg af medier og i hvordan de udnyttes bedst – uanset om det er print eller pixel. Det digitale medie er utrolig spændende og byder hele tiden på nye muligheder, så derfor følger jeg entusiastisk med i udviklingen på den digitale front. Jeg opsøger design og kunst og erfarer ofte, at det er feedback fra kolleger, samt det at kunne lytte ind til kundernes behov, som i sidste ende motiverer mig mest. Jeg kan godt lide at stå for præsentationer, min erfaring har givet mig roen til at fremlægge på en god måde- og så er jeg glad for at “sælge” varen.

Jeg arbejder selvstændigt og er fortrolig med projektstyring, rentegning, kundekontakt og kontakt til leverandører. Mine primære værktøjer er InDesign, Illustrator og Photoshop ( CS5 ) og jeg arbejder for tiden på at forbedre mig indenfor Finalcut og WordPress.